我突然觉得人性很恐怖,
你明明已经避开了,
你明明已经不给任何反应,
可是那个人还是会像疯狗一样咬着你不放。
到底你是不是生病了?
要送进青山看心理医生吗?

我还是不停的收到骚扰简讯,
觉得很搞笑,
搞不好别人会当作饭后的一个大笑话。
短讯的内容是这样写着的:
You have an issue with me, deal with me directly. Ex NF colleagues calling me about your message you put on messenger about choosing not to talk to a brainless man. They know who you are referring to. Please don't start a war of words and stories as ultimately i am not the one who will be embarrassed if the truth is revealed. This is between you and me. Deal with it!

Deal你的死人头。我猜他一定又再编织故事,都没有人问我关于MSN头条的事情。
最怕别人如果知道事情的真相,没有脸的人应该是他。
我的MSN头条又没有指名道姓,是你自己身有屎,不打自招。
这个男人真令人讨厌!!!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 ahsing24 的頭像
    ahsing24

    欣情故事

    ahsing24 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()